Cum cumpar? F.A.Q

I. Cum cumpar?

Plasarea comenzii se realizează prin parcurgerea următorilor pași:

1. selectați produsele dorite și le adăugați în Coșul de cumpărături, cu un click pe butonul „Adaugare în Coș”,

2. dacă doriți să adăugați mai multe produse în coș, faceți click pe butonul „Continuă cumpărăturile”, dacă doriți să finalizați comanda faceți click pe butonul „Finalizează comanda”;

3. după selectarea produselor dorite, în cazul în care nu aveți un cont pe site și nu doriți să vă creați un cont pe site, selectați “Finalizare comandă ca Vizitator” introduceți adresa dvs de email, pentru confirmarea primirii comenzii;

4. introduceți datele de facturare;

5. introduceți adresa de livrare;

6. livrarea se face prin curier;

7. alegeți metoda de plată;

8. bifați câmpul „de acord cu Termenii și condițiile de pe site”;

9. aveți posibilitatea de a vă da acordul pentru primirea de newslettere,

10. plasați comada prin click pe butonul „Finalizează comanda”

Ulterior finalizarii Comenzii, Clientul va primi in vederea validarii acesteia o confirmare scrisa din partea Vanzatorului - prin e-mail sau SMS - confirmare ce include disponibilitatea, pretul si Specificatiile Produselor si/sau Serviciilor Comandate.

Daca intampinati dificultati in plasarea comenzii; doriti modificarea comenzii sau vreti sa anulati o comanda nu ezitati sa ne contactati pe adresa contact@petite-ale.ro si la numerele de telefon 0727 657 695

Anularea o puteti efectua inainte de a fi contactat de echipa noastra de vanzari, sau chiar in momentul in care va sunam pentru a confirma comanda.

In urma plasarii unei comenzi pe petite-ale.ro primiti automat un mesaj de confirmare. Daca nu ati primit acest mesaj va rugam sa ne contactati pe adresa contact@petite-ale.ro si la numerele de telefon 0727 657 695

Puteti verifica statusul fiecarei comenzi, plasate din contul dumneavoastra, in pagina Comenzi din Contul meu. 

Daca ati gasit un produs care nu se afla in stoc, va invitam sa ne scrieti pe adresa info@petite-ale.ro, iar unul dintre consultantii nostri va va contacta pentru a va oferi mai multe informatii particularizate despre disponibilitatea produsului.

II. Cum se face returul produselor?

Produsele comandate pot fi returntate in decurs de maxim 14 zile lucratoare de la data primirii acestora. Pentru mai multe detalii va rugam sa consultati Termenii si conditiile de utilizare. Nu vor fi acceptate pentru returnare produsele care vor fi desigilate, lipsa etichetelor sau a ambalajelor originale. Dacă produsele de retur au fost insoțite de eventuale cadouri, trebuie returnate și acestea.

Daca produsele comandate nu au ajuns la dumneavoastra in perfecta stare (lipsesc produse, conform facturii fiscale primite, pachetul primit este deteriorat, produsele prezinta defecte, etc.) trebuie sa: 

a. Refuzati coletul, daca defectul este vizibil la primirea acestuia;

b. Mentionati pe avizul de livrare defectele sesizate;

c. Faceti poze produsului cu defect, insistand pe zona ce prezinta defect si pe codului de colet.

In termen de maxim 3 zile lucratoare trebuie sa ne aduceti la cunostinta problema si sa ne trimiti o copie a avizului de livrare, insotit de fotografiile mai sus mentionate pe adresa contact@petite-ale.ro. Va vom contacta inapoi si vom gasi o solutie in cel mai scurt timp.

III. Cum se face livrarea  produselor? 

Produsele se livrează de către vânzător, direct la domiciliul cumpărătorului / adresa specificată de acesta.

In cazul in care doriti optiunea "DESCHIDERE COLET LA LIVRARE , va rugam sa mentionati in cadrul "Comentarii Comanda".

Transportul se asigură prin firma de curierat DPD sau Urgent Cargus.

Expedierea comenzii pentru produsele aflate în stoc se va realiza în termen de 24 ore de la confirmarea comenzii, prin email. Comanda ar trebui să ajungă la dumneavoastră în termen de maxim 2 zile lucratoare de la data confirmării comenzii. Acest termen poate fi modificat de împrejurări independente de voința noastră, fără a depăși un termen de 10 zile lucratoare, calculat de la data preluării comenzii dumneavoastră.

Comanda va fi expediată în ambalaje care să asigure securitatea transportului. Răspunderea pentru orice deteriorare cauzată în timpul transportului produsului, coletului sau pachetului trimis de către noi, revine transportatorului conform legislației locale în vigoare.

4. Cat costa livrarea?

Curier rapid – 19 lei 

Livrarea gratuita pentru comenzi peste 250 lei.

Petite-Ale livreaza pe intreg teritoriul Romaniei. 

5.  Care sunt metodele de plata acceptate de Petite Ale?

a. Ramburs la primirea coletului. 

b. Prin OP - Plata prin ordin de plata dupa ce comanda Dumneavoastra a fost confirmata de catre echipa Petite Ale.

d. Card online - Plata online prin intermediul procesatorul de plati www.mobilpay.ro

Cum poate fi contactat serviciul de relatii clienti sau serviciul post-vanzare?

Ne puteti contacta prin e-mail, la info@petite-ale.ro, sau telefonic la numarul de telefon 0727 657695, de luni pana vineri, intre orele 10:00-15.00.